• Support Mon - Satday: 9.00 am to 6.00 pm.
Πέμπτη, 16 Μαρτίου 2017 20:13 Written by
Published in ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Συμβόλαια συντήρησης

Rate this item
(1 Vote)

Τι είναι το Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης και Συντήρησης?

Το Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης και Συντήρησης Συστημάτων είναι η δέσμευση της εταιρίας που παρέχει την Τεχνική Υποστήριξη προς την εταιρία που αξιοποιεί τις υπηρεσίες της για:

 

  • άμεση ανταπόκριση σε περίπτωση προβλήματος (ανάλογα με τον τύπο του συμβολαίου)
  • προληπτικός έλεγχος συστημάτων
  • προτεραιότητα και απεριόριστη τηλεφωνική υποστήριξη
  • συμβουλευτικές υπηρεσίες για θέματα τεχνολογίας
  • εκπαίδευση του προσωπικού σας
  • συναντήσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα και παράδοση Reports

 

και έρχεται να καλύψει τις ανάγκες μιας επιχείρησης για ένα ή περισσότερους ανθρώπους που γνωρίζουν από πληροφορική αλλά δεν μπορεί ή δεν επιθυμεί να τους έχει ως μόνιμο προσωπικό.

 

Γιατί χρειάζομαι το Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης?

Σήμερα, όπου οι ανάγκες μιας επιχείρησης συνεχώς αυξάνονται και ο χρόνος είναι πολύτιμος έχετε περισσότερο ανάγκη να βασίζεστε σε εξειδικευμένους ανθρώπους.

Θέλετε να έχετε άμεση και αποτελεσματική επίλυση των προβλημάτων σας έτσι ώστε να αφοσιωθείτε στην εργασία σας και να μην απασχολήστε με θέματα που δεν γνωρίζετε ή που δεν θέλετε να γνωρίζετε.

Θέλετε να νιώθετε τη σιγουριά ότι υπάρχει κάποιος άνθρωπος δίπλα σας να ακούσει και να δώσει λύση στο πρόβλημά σας είτε αυτό αφορά επί τόπου τεχνική υποστήριξη, τηλεφωνική διευκρίνηση, εκπαίδευση και συμβουλές για αναβάθμιση και προστασία των πληροφορικών συστημάτων σας.

Το κυριότερο, όλα αυτά τα θέλετε με το πλέον οικονομικό και ευέλικτο πρόγραμμα Τεχνικής Υποστήριξης ειδικά για εσάς και τις ανάγκες σας χωρίς κρυφά κόστη.

 

Πόσο θα μου κοστίσει;

Τα συμβόλαια τεχνικής υποστήριξης κοστίζουν ανάλογα με το επίπεδο των υπηρεσιών που ζητά η κάθε επιχείρηση σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της.

Έτσι σημαντικό ρόλο παίζουν οι κάτωθι παράμετροι:

  • Ο χρόνος απόκρισης που επιθυμεί ο πελάτης
  • Ο αριθμός και το είδος του εξοπλισμού που θέλει να καλύψει ο πελάτης
  • Ο όγκος και η πολυπλοκότητα του εγκατεστημένου λογισμικού (Backup, CRM, Λογιστικό, τρίτα προγράμματα, κλπ)
  • Εάν επιθυμεί προστιθέμενες υπηρεσίες όπως τηλεφωνική υποστήριξη, εκπαίδευση χρηστών, προληπτικές επεμβάσεις & συμβουλευτικές προτάσεις – κατάρτιση πλάνου.

Σύμφωνα με τα παραπάνω το κόστος για ένα συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης βγαίνει άμεσα συνομιλώντας με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο της SmartLearn.

Read 52 times Last modified on Παρασκευή, 17 Μαρτίου 2017 10:48
SmartLearn

Στο παρόν άρθρο βλέπετε μόνο ενδεικτικές πληροφορίες. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε πλήρως για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να σας δώσουμε τη λύση που ταιριάζει στην επιχείρησή σας στη πιο ανταγωνιστική τιμή της αγοράς. 

www.smartlearn.gr

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Tεχνολογίες αιχμής με προσανατολισμό την εκπαίδευση.

   
Κύπρου 40, Αριδαία,  
T.K.58400 Ν.Πέλλας
 
Καλέστε μας τώρα

+30-2384023435

 
Στείλτε μας eMail

info@smartlearn.gr

     
     

Δείτε ακόμη

  • SMART Board 7000 series

    SMART Board 7000 series

    Η ναυαρχίδα της SMART. Μια πρόταση που περιλαμβάνει τα πάντα και όλα σε μια οθόνη χωρίς όμως τα ενοχλητικά καλώδια.

    Read More
  • SMART Board 6000 series

    SMART Board 6000 series

    Μια νέα εποχή στην συνεργατική διδασκαλία

    Read More
  • 1
© 2017 Smartlearn.gr. All Rights Reserved. Powered by Technology.gr